آرٹیکل

ہم اس زمین پر کس مقصد کے لئے لئے موجود ہیں؟

ہم اس زمین پر خدا کو جاننے ، اس سے محبت کرنے ، اس کی وصیت کے مطابق اچھائی کرنے ، اور ایک دن آسمان کی بادشاہی میں داخل ہونے کے لئے موجود ہیں ۔

ایک انسان ہونے کا مطلب یہ ہے کہ خدا کی طرف سے آیا جائے اور خدا کی طرف لوٹ کر جایا جائے۔ ہم خدا کی طرف سے آتے ہیں، جس میں آسمان اور زمین کی تمام خوشیاں گھر پر ہیں، اور اس کی لازوال اور لامحدود نعمتوں کی امید میں ہم شامل ہیں۔ اس دوران ہم اس زمین پر جیتے ہیں۔
اکثر ہم اپنے خالق کو قریب محسوس کرتے ہیں اورکبھی ہم کچھ بھی محسوس نہیں کرتے ہیں۔ ہمیں گھر کا صحیح راستہ دکھانے کے لئے خدا نے اپنا بیٹا ہماری طرف بھیجا، جس نے ہمیں گناہ سے آزاد کیا، ہمیں برائی سے بچایا، اور حق کی زندگی کی طرف راغب کیا۔ “وہ ہی راه , حق اور زندگی ہے (یوحنا 14:6) “. آمین.

خدا نے ہمیں کیوں بنایا؟
خدا نے آزاد اور بے غرض محبت کی بنا پر ہماری تخلیق کی۔
جب ایک انسان محبت کرتا ہے، اس کا دل چھلکتا ہے۔ وہ اپنی خوشی دوسروں کے ساتھ بانٹنے کی خواہش رکھتا ہے۔ اس کی یہ صفت اپنے خالق کی طرف سے آئی ہے۔ اگرچہ خدا ایک پر اسرار ہستی ہے، پھر بھی ہم انسانی طور پر اس کے بارے میں سوچ سکتے ہیں اور یہ کہہ سکتے ہیں کہ: اپنی محبت کے “ایک حصّے” کی بنا پر اس نے ہماری تخلیق کی۔ وہ اپنی ازلی خوشی ہمارے ساتھ بانٹنا چاہتا تھا، جو کہ اس کی محبت کی مخلوق ہیں۔ (بشکریھ کیتھولک ٹیلی ویزن)

مزید خبریں

شیئر کریں
Close